what goes up always goes down

jaha här sitter man och har gett upp lite smått att lära sig spanskaglosorna, jag får helt enkelt börja i bättre tid nästa gång. Jag är sjukt lättad över att jag fick godkänt på svenskaprovet, seriöst jag satt och chansade på varje fråga! Har hittat en jättefin byxdress med korta ben som jag letat efter så länge,. den finns på hm och kostar bar 149 kr så jag tror att jag ska slå till på den imorrn. Som belöning att jag lkarade svenskan och matten. Puckot har bokat körlektion imorrn 07 15 så imorrn blir det att gå upp vid halv 6. Kommer vara lagom mör på iv:t på erftermiddagen.

där är skönheten, liten bild med ack så fin i verkligheten.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0