Det bor en galning i stan

Sitter och har lite ångest inför psykologiprovet imorrn och ännu mer ångest inför det jävla ekonomiprovet jag ska ha nästa tisdag ig nästa känner jag! Men imorrn är det fredag och det är ett + händer faktiskt lite sköj saker i helgen


Fredag jag ska gå och köpa ett par fina solglasögon jag såg igår på cubus för 20 kr!! våffeldagen och jag och Marina ska äta våfflor i mängder. På kvällen blir det hem till Amy för förfest och sedan krogen ( för de andra)

lördag ska jag och Marina på The Ark i Norrköping. Ska bli super att se dem live igen så synd att de ska splittras

söndag hemma och plugga, kanske övningskör ngt också eller går ut om det är väder för det.

Kommentarer
Postat av: Clara

Re: Haha, tack Fredrika! :D:D

2011-03-24 @ 18:34:09
URL: http://clararedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0