Better to be safe than sorry

GAH! JAg har av misstag lyckats radera mailet med länken till min the ark biljett. Skulle skriva ut den idag och då hittade jag inte mailet så nu har jag lite smått panik men det löser sig säkert hoppas jag slipper köpa en helt ny biljett vill inte lägga ut 320 kr på en ny.

dagens:

dricka massa vatten, juice, fanta  och oboy.
 mat yoghurt, pasta och köttfärsås, korv och klyftpotatis
 göra träning + övningskörning sova
händelse  mammas födelsedag, min försvunna biljett
positiva att jag såg att Billie the vision ska komma och spela i maj. Hoppas att det är på min 18års dag
negativa att jag inte fick nån sovmorron och värken i höger arm efter fästingspruta



såg nu att billie kommer 28 maj så inte på min födelsedag. men pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0