We don't need no education

Kom till skolan igår ingen lärare fick gå hem
kom till skolan idag ingen lärare fick gå hem
kommer till skolan imorrn...

Nej men allvarligt undrar hur många lektioner det egentligen blir denna vecka. Det gör inte mig något att lektionerna inte blir av, då får jag ju tid över till annat som att läsa min fantastiska bok "Här ligger jag och blöder" lyssna på musik hur högt som helst och öva in en låt till köruttagningen imorrn kväll. Det som möjligen gör något är att de inte skriver ut på fronter att de är hemma så man slipper åka till skolan och sedan vända om igen.Jag menar hur lång tid kan de ta att lägga upp ett meddelande på fronter egentligen 2 minuter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0