Maybe there's nothing more to say and in a funny way I'm calm

Det finns tydligenhemsidor för allt. Skulle slå upp likgiltig för att förstå ordet i det sammanhanget jag nyss läste det i på en blogg och då såg jag att det stod likgiltig.se på en av träffarna. Häromdagen när jag skulle slå upp ordet absurt så kom det absurt.se. Gick då in åp sidan och det enda som fanns var en förklaring till ordet. Onödigt att starta en sådan sida känner jag.

Försov mig imorse och vaknade vid halvåtta. Stressade som f*n och kom inte allt försent till spanskan. Katja måste vara den mest glömska läraren jag haft, jag ber henne om resutlatet på mitt prov och hon säger att jag ska få det efter lektionen om jag kommer till hennes arbetsrum. Vi stod och väntade utanför hennes rum i tio minuter(!)sen gick vi ner för att se om hon fortfarande inte hade gått infrån spanskasalen och då är det låst där. Undrar om man kan bli glömsk av graviditeten eller om hon var såhär innan med?!

Har knappt inte ätit något idag pga att jag försov mig så nu hoppas jag att resen av familjen kommer hem snart så vi kan äta tacos. Fick ett otroligt tacossyg på geografin idag och kom till min stora lycka på att vi skulle äta det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0