Man skulle nästan kunna tro att det är vår

Åh är på strålande humör idag. Solen skiner ute och himmlen är blå, om man inte kollar ut genom fönstret skulle man nästan kunna tro att det är vår.

Var på Olivias överraskningsfest igår. Mitt ute på vischan låg lokalen och jag skulle aldrig våga gå där själv på kvällen. Det var en rolig fest och Olivia själv blev jätteöverraskad. Så himmla kul det måste vara att få en sådan grej i pressent. Kom hem vid halv ett någon gång och började med att äta lite av det som blivit över från kvällsmaten så hungrig var jag sedan somnade jag vid två sisådär.

Idag ska jag gå på Chicagomusikalen vid fyra och fram tills dess ska jag skriva klart faktadelen på mitt historiaarbete. Vad jag fattade det som igår ligger jag riktigt bra till då de jag pratade med om det igår knappt inte hade börjat. Ganska skönt att jobba själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0