Let´s put on the summerhat

Det bidde visst inga lektioner idag:) Synd bara att man upptäckte det när man redan hade masat sig iväg till skolan( eller glidit iväg det är ju svinhalt ute!) Jag gick och tränade istället för att ha engelska för att sedan komma hem redan vid halv ett.

Måste vara något fel på elementen på Folkunga för gud vad varmt det var! Och ganska varmt ute för den delen så imorrn är det jag som tar på mig något svalare om jag inte ska svettas ihjäl! Och approå värme och sånt så är ju sommarn snart här (klar övverdrift) och jag har börjat slipa på mitt cv och nu ska jag kolla lite jobb.

 
bjuder på en bild snön försvinner kanske snart om det fortsätter vara så varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0