I rather dance, than talk with you


Skrev för några dagar sen att snön kanske försvinner snart, men icke. Idag när jag gick upp snöade det och var flera minusgrader, vi får helt enkelt stå ut med vintern ett tag till.

Idag hade jag tre lektioner.

Historia med betygssnack och enligt susanne ligger jag bra till, behöver bara förbättra mig muntligt. Var tvungen
att redovisa kina -arbetet( som hon först sagt att jag skulle slippa då jag jobbar själv) trots att jag bönade och bad att slippa det då jag hatar att redovisa

matte satt hela lektionen med ett och samma tal och fattade nada! Tillämpningar är inte min grej. Fick i alla fall ledigt från halvklasslektionen imorrnbitti då jag ligger före alla andra eftersom jag trodde att jag låg efter och räknade hemma.

spanska Ingen katja så vi fick ett häfte att jobba med och när jag gjort klart det gick jag hem. Sisådär vid halv två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0