Believe me when I tell you that I never want to see you again!

Sitter här och försöker lugna ner mig efter att ha läst en sak jag blev  lite irriterad över, men jag har ju en tendens att ta lite hårt på saker.Men vill man inte kan man ju faktiskt säga nej... Skit samma!

Ska på bio ikväll med pappa. Var länge sen han och jág gjorde något själva. Tycker att man ska försöka umgås med sina föräldrar på tumanhand någon gång ibland. Vi ska se "svinalängor" den har vi båda läst och den har ju fått bra kritik också. Vi ska gå ut och äta på la scala först också. Trevlans!:)
Något som inte är lika trevlans är att jag ska sätta igång med de plugg vi redan fått. Geografi och historia. Matte också kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0