2011 som man har längtat!

Gott nytt år! 2011 är äntligen här. Året då vi blir myndiga och jag ska försöka ta mitt körkort.På tisdag är det bara fyra månader kvar tills min 18 årsdag. och jag har sagt det förut och säger det igen, jesus vad tiden har gått fort! Mitt nyårslöfte detta år är att lära mig använda internetbanken. har ju kunnat använda den ett bra tag nu men jag har fortfarande inte aktiverat det så nu ska jag göra det innan jag fyller 18 då studiebidraget kommer direkt till mitt konto.

Nyårsafton igår var kul och en lugn sådan. Drack inte en droppe alkohol(!) och träffade massa trevligt folk från norrköping. Sov dock inte så många timmar så nu ska jag slöa framför någon bra film och sedan är det väl dags att börja leta efter sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0