Make sure you make the right desision.

Då har man klarat av sin första teorilektion så nu är man ett steg närmare körkortet. Kunde det mesta som hon tog upp och man kan säkert läsa sig till allt hon sa i böckerna, men kändes ändå ansvarsfullt och bra att gå dit. Sen har ju Frida och jag bokat samma lektioner så det gör ju det hela lite roligare. Ska sitta där tre måndagkvällar till och sen har jag gått alla lektioner. Annars så har jag inte gjort så mycket. Engelsk grammatik på förmiddagen hem och fixa ceacarsallad till middag och sen som sagt var teorin. Nu väntar ett samtal om Håkan Bråkan konserten som är på torsdag( satt och lyssnade igenom låtarna förut och det var helt ofattbart att jag ska se honom live) Och lite slötittande på tv. Ska även fatta beslutet om jag ska gå på stödmatten imorrn eller inte. Känns inte kul att ha en lektion och sen världens hål fram till psykologin, men samtidigt är ju inte matte "my glas of wine" om vi säger så. Inte "my cup of tea" heller för den delen. Latheten vs förnuftet. Återstår att se vem som vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0