It ended up that everybody blamed somebody, when nobody did what could have done

Hörde roligaste grejen idag när jag var på magnussons och väntade på att min körlektion skulle börja. Två tjejer står och pratar med receptionisten. Av samtalet att döma har den ena tjejen körkort och vill nu pusha sin kompis att också skaffa sig ett körkort.

receptionist. du ska nog ha paket 6 b
tjej är det både halka och lektioner och sånt
receptionist ja
tjej det här med böckerna och det då vad är det
receptionist det är teorin
tjej okej det har jag redan
receptionist bra vill du boka något också? Eller bara betala paketet
tjej ska vi redan boka jag menar är det inte bra om man har kört lite först...
kompis men vi ska ju boka körlektioner nu
tjej jaha! Jag trodde vi skulle boka halkan och uppkörningen

haha höll på att garva ihjäl mig, ja det är klart att vi bokar uppkörningen nu direkt när du inte kört ngt! hahaXD

 >Peppar imorrkväll smäller det !;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0