För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Sitter hemma och har inget speciellt för mig. Funderar på om jag ska se hur min nya hårfärg ser ut i lockigt, fick ju en kommentat av Marina när det var färdigfärgat att jag var lik Julia Roberts men det som fattades var lockarna. Annars så ser jag fram emot fredag då lovet börjar eller torsdag eftermiddasg när matte b provet är över och körlektionen har gått galant( peppar peppar ta i trä) Ska till Katedral imorrn på infomöte om spanska steg 5. Måste säga att jag inte är lika sugen på att läsa kursen efter att ha haft betygsnack med Katja men men hoppas hoppas på att jag, Clara och Linnéa får läsa kusen ihop.


 Jag nu hårfärgen syns ju knappt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0