And suddenly the raindrops fell from the grey sky.

Det regnar idag! Jag blev jätteförvånad när jag märkte det, det är första gången detta år som jag ser att det regnar. Sist var på nyår vid tolvslaget och då blev jag ännu mer förvånad än idag. Bussarna har krånglat idag, vet nte om det har något med vädret att göra men de har dem. När jag var påväg in till gymet var det en mus på bussen. Några tanter på bussen blev jätteskraja och skrek och lyfte upp fötterna från bussgolvet, lkunde inte låta bli att skratta lite i smyg, jag menar vad kan en liten mus gör egentligen. Påväg hemfungerade inte dörrarna i bussen. Chaffören fick stanna flera gånger och starta om motorn och allt och jag började fundera på om jag skulle behöva gå hem, men tillslut så kom jag ändå hem med bussen.

Schlagerfestivalen börjar ikväll och för er som ínte orkar vänta tills ikväll med att höra bidragen( eller vill höra dem nu så ni kan göra något annat ikväll) kan gå in och lyssnar här.

och en sista sak innan jag slutar. En av sveriges stora skådespelare gick bort igår. Lena Nyman hette hon och blev 66 år. Visste inte vem det var när jag hörde namnet men kollade på en bild och då kände jag igen henne från "Morrhår och ärtor". Hon var alltså inte en porrskådis som min samhällskunskapslärare har sagt.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, nej vad sorgligt! Det är ju hon som spelar Ronja Rövardotters mamma :'(

2011-02-06 @ 20:51:52
URL: http://gracelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0