Ingen av er som har funderat på att söka till Nato?

kaffe, gurkmacka, Håkanmusik och fredag.

 Fick börja bära tallrikar på serveringen idag Äntligen! tänkte jag. Men det var svårare och tyngre än vad man trodde och jag orkade bara bära 4 av 6 tallrikar. Och läraren sa hela tiden till mig " du måste inte bära fler om du inte orkar alla gör inte det" om och om igen sa han det. Okej jag vet att jag är smal och inte särskilt stark men jag gillar inte när folk kommenterar det. Man rår inte för hur man är byggd. Dessutom sa han att han skrev upp hur många tallrikar man orkade bära och att det spelade roll för betyget! Vet inte hur jag ska ta det riktigt, den mannen säger en del saker man kan bli lite fundersam över som tex rubriken.

Fick västa blackouten på ensamlen idag också skulle sjunga solo på en av våra låter och jag kunde texten utantill och hade sjungit den flera gånger men sen när vi väl stod där glömde jag bara bort en låtrad. Blev sjukt chockad måste jag säga en väldigt underlig känsla.

1:a april idag. Gick på skämtet som stod i corren. De ska inte sätta upp kameror på tre rondeller här i Linköping för att se om folk blinkar ut. Skulle kanske behövas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0