Dance with somebody

saker du inte visste om mig:

Jag har "tvångstankar" och kan inte börja skriva skriva längst ut på papperet utan måste börja en bit in.  Jag måste hosta när någon annan hostar.

Jag kan inte ha på mig en tröja två dagar i rad utan att känna mig äcklig.

Om jag har börjat med en rutin har jag svårt att sluta. Just nu är det att duscha varje morgon.

Jag har vissa låtar jag inte kan lyssna på utan måste byta så fort jag hör den. Mr Brightside och Nu kan du få mig så lätt.

Jag är bådhänt och har datamusen i höger hand och kastar med höger hand. Resten gör jag med vänster eftersom jag är vänsterhänt.

Jag kan inte dricka kaffe utan att äta någonting till.

Jag sparar pengar i ett kuvert för att inte råka köpa upp dem.

jag måste lyssna på musik varje dag. Om jag inte har gjort det på hela dagen börjar jag själv sjunga och går då och sätter på spotify.

Jag kan inte ha handskar/ vantar på mig när jag kör bil. Har fått för mig att jag ska tappa greppet om ratten då.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0