Utkast: Sept. 6, 2010

Hade möte med en tränare idag på gymmet och fick tips & råd om hur jag ska utveckla min träning. Hade ju stannat av lite och visste inte vad jag skulle göra så då tänkte jag att jag ju kunde be ett proffs om hjälp. Jag fick bra tips och nu känns det som att jag kommer komma någon vart igen! Riktigt givande.

Har även städat och lagat mat och hunnit med att plugga också. Måndagar är den effektiva dagen i veckan för mig. Ska kolla på en politisk skoldebatt på tv 1 vid åtta. De båda blocken ska diskutera skolfrågor. Imorrn ska vi ju till de där bokborden så det känns som tt det är läge att börja sätta sig in i politiken lite mer. Skolval snart också!


Det finns så många som skulle kunna ha gjort det på ett mycket bättre sätt
Sen finns vi och vi gör det på vårt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0