Take it chill

Tror folk att det är jul redan eller? Allvarligt talat det är september inte ens kallt ute(var 20 grader här idag) och så kommer en liten flicka och ringer på dörren och frågar om vi vill köpa jultidningar. nu! Jag hann tänka tanken att nästa år kommer de väl i maj och frågar om vi vill ha någon jultidning. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte börja lyssna på jullåtar förrens i november iår och jag vet inte vad jag önskar mig i julklapp heller. Förra året började jag ju lyssna på jullåtarna redan nu och var lagom trött när det väl var jul. Det misstaget gör jag inte om. Ska tydligen fira jul med pappa iår. Kör ju vartannat år hos mamma och vartannat hos pappa. Så då blir det plastgran och inte så mycket mat.


Ikväll: Mamma mia och kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0