FFFFRRRRIIIDDDAAAYYY

Håkan Hellström har släppt två nya låtar på spotify så de lyssnar jag på nu. Hittar dem här
Annars så gör jag inget speciellt just för tillfället- ska ju fika med Malin vid fem så det är ett tag kvar. Geografi lektionen idag fick mig att känna en känsla av behag. Det var jätteintressant vi pratade om kontinentalplattorna och vulkaner och ja det var mer intressant än vad det låter. På ensamle så hade de delat in oss i nya mindre grupper och jag kom i den gruppen där man bara sjunger och inte spelar något instrument. Verkade helt okej men samtidigt hade det varit kul att få spela lite instrument för sjunga gör vi ju ändå när vi har kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0