Vin kvinnor och sång

sen sist

  • jag kom med i linköpings luciatåg och idag såg jag vilka de andra kandidaterna är. Några bekanta ansikten bla Elise i min klass, vad är oddsen?
  • Jag har gjort alla instuderingsfrågor till både geografin och samhällskunskapen. Grämer mig dock över att jag inte tog hem engelskaboken.

 

  •  Jag måste göra upp en budget. Har bestämmt mig för att jag inte ska köpa något mer denna månad. Jag utbrast när jag kom hem häromdagen att jag vet inte vad jag gör av mina pengar varpå mamma svarar "vin , kvinnor och sång"  undrar vad hon menar med det

Jag har varit på teater. Kände mig sjukt kulturell och teatern var bra. "Beyond therapy" synd att det var en komedi dock, hade gärna sett något djupt jag kunde sönderanalyserat efteråt. Det bästa var ändå när den ena mannen som var bisexuell sa att han trodde att alla föds bisexuella. "om man skulle ta med ett barn till ett swingersparty skulle de kunna välja både en tjej och en kille" Jag kan inget annat än att hålla med. 



 

 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0