Världen genom ett bussfönster

Idag kunde jag ha varit hemma och jobbat med grupparbetet i engelska( de andra kollade på pocahontas) men jag gick till skolan och skrev lite på det. Sen mentorstid och lunch sen ett gympass. Nu har jag ägnat mig åt lite småfix satt ipoden och mobilen på laddning, bokat av körlektionen den 7 dec, kollat kläder tills imorrn insett att jag har historia att läsa tills imorrn och svenskaplugg.

Bestämmde mig i morse (då jag frös och bytte till vintertäcke i sängen) att nu är bussäsongen här så nu tänker jag inte cykla till skolan förrens i vår igen. Tur att man har skolbusskort så man slipper betala resan själv:) och igår var det exakt två månader kvar tills julafton kom jag precis på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0