Stör det dig att det går bra för mig just nu?!

pust, suck stön intensiv dag idag. Kom hem och åt senaste kvällsmaten på länge vid tjugo i tio! tåls att lägga till att jag inte hade ätit sen skollunchen vid tolv. Hann inte hem från skolan innan luciaträninngen. Så kommer man dit vid 19 15 och tänker att vi ska väl öva som förra veckan till 20 30 så kanske jag hinner hem  lagom till grey's och mat framför tv:n för att sen plugga innan man stupar i säng. Men inte det jag kommer dit får veta att vi skulle träna till halv tio(!) och kommer hem missar grey's och tänker inte plugga utan stupa direkt i säng!

Har fått skolfotona nu och ja....jag är mållös på ett dåligt sätt. Det bästa är iaf nycklarna haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna pengar på bloggen ?? kolla i min blogg hur man gör:D

2010-10-20 @ 22:44:27
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du tjäna pengar på bloggen ?? kolla i min blogg hur man gör:D

2010-10-20 @ 22:48:00
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0