Mordet...sju år senare

Har precis kommit hem från mormor. Ska snart äta och sen blir det plugg. kulliv.com  känns som att det enda jag gör är att plugga eller repa med lucia. Det andra betydligt roligare än de första! Längtar tills bilderna på oss kommer i corren, hoppas de blev bra!

ikväll visar kalla fakta en dokumentär om Anna Lind, det var sju år sedan hon blev mördad och nu ska de undersöka om läkarna verkligen gjorde rätt. Om hon kanske skulle haft en chans att överleva ändå.
Jag blev lite upprörd när jag såg detta, jag menar det är sju år sedan och det är ju ingenting man kan gör anågot åt nu. Dessutom så tycker jag synd om hennes två barn som både misst sin mamma och pappa. Vill de efter sju år när de kanske äntligen lärt sig att leva med det som hände, veta att man kunde ha hjälpt Anna Lind mer?
jag tänker i alla fall se på programet kan ju vara något intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0