Hon har förfört och förstört mig

Har duschat nästan varje dag den senaste veckan för jag har känt mig så äcklig eller ofräsch för att jag är förkyld och för att jag har haft mens. Jag känner mig jämt lite små ofräsch då så då duschar jag och smörjer in mig i min papayakräm så känns det lite bättre! I alla fall så duschade jag imorse med och kom på att det här med att duscha är underskattat i alla fall av mig. Det är ofta som jag bara tvättar håret över badkarskanten istället för att ta en dusch. Men ska nog börja ta en dusch istället där är ju sönt att stå där och låta det varma vattnet sippra ner över kroppen. Bra sätt att vakna på en tidig morgon också!

Idag så ska jag slöa som jag har gjort alla andra dagar denna helg. Jag gillar att det låter som att jag är i målbrottet när jag pratar och undrar hur det ska gå på vår luciarep imorrnkväll. Ska läsa lite i min engelskabok också  som jag började förstå handlingen av igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0