Anyone who ever stood in the light needs no explaining

Värsta motvinden någonsin idag när jag skulle hem. min halsduk flög ur cykelkorgen och när jag stannade och parkareade cykeln för att jag skulle hämta halsduken så vippade hela cykeln. Anledning De många skolböckerna jag var tvungen att ta hem. Fick reda på idag att vi ska ha ett prov i veckan fram tills höstlovet. Med andra ord kommer jag verkligen förtjäna lovet. Annars har jag hunnit med ganska mycket idag. Fixat med de nya skorna jag köpte i fredags så nu blänker de lite mer och läst hela kambodjahäftet gjort lite spanska nu geografi sen matte och imorrn så är det jag som är hemma från skolan för att plugga. Hade ju bara en lektion imorrn och pappsen var snäll och sjukanmälde mig från den.  Ikväll blir det kanelbullar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0