The elevator in the hotel lobby has a lazy door

Lite ångest inför redovisningen. Kan ju allt sådär lagóm bra men jag avskyr att redovisa!Fattar inte varför vi måste göra det. Kunde vi inte fått skriva en hemuppsatts istället. Det är alltid ett traditionellt prov först och sen för att göra allt lite mer modernt så  ska man redovisa.

Fuderar på om jag ska läsa spanska steg 5 i alla fall. Det kanske inte är så stor skillnad mellan det och steg 4 i svårighet. Vad ska jag annars göra med mina 150 p valbara kurser?

Jul snart. På tisdag är det en månad kvar. Vet inte vad jag vill ha, eller några saker men pengar och pressentkort är inte så kul att köpa, men en mobil och en pippitröja ska jag iaf hoppas på! Undrar vad jag själv ska köpa till alla?! Och hur mycket pengar jag har till mitt förfogande.

dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0