Men skit i det då!

Kom precis hem från stan. Fikade med Malin och fick halsduken som hon har stickat till mig, den var jättefin och stor och mysig tusen tack för det!<3
Har bokat en klipptid också kände att det var dags att klippa sig efter sju månader men jag fick inte tid förrens 22 december så jag får vänta lite till.
Skulle kolla på underkläder idag och när jag går in på jc så ser jag inte att de har några dam-underkläder så jag frågade och fick svaret att de har slutat med det. Det var det dummaste jag har hört på länge! Det blev inga underkläder för mig alls gick till nästan alla affärer men hittade inget bra.

ikväll kommer Michael hem igen, han har varit i Barcelona i 6 dagar med jobbet. Pappa kommer hem på fredag han är i London. Jag vill också åka utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0