Jag får sekundärångest

Har precis skickat iväg ett utkast om geografin till Amy och Sandra, känns som att vi ligger rätt bra till. Ska jobba själv på historian, blev riktigt glad över att Susanne var så snäll och förstående och lät mig göra det pga lucian. Blir väl att gör det arbetet på jullovet men det är ju skönt att inte ha det allt för stressigt nu innan jul. Kände att det också var bra att jag hade varit duktig och gjort historialäxan för en gångs skull nu när man skulle lämna in den.

Vet inte när jag ska hinna köpa mina julklappar eller vad jag ska köpa. Michael sa häromdagen till mig "jag har redan köpt det jag ska ge dig" Okej.. inte alls stressad över att inte jag har börjat nej nej. Iadg kommer ju studiebidraget i alla fall:)


30/11 2010 vet inte om jag giller nr 2 eller 3 bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0