Gubben i lådan

Jag har suttit vid datorn i fyra timmar nu! Facebook, bloggar och annat dylikt tänker ni, nej då jag har suttit och sammanfattat de 70 sidorna i historia till provet. Usch vad det tog tid men det är hur skönt som helst att ha det gjort nu såhär långt innan själva provet. Så kan man ju bara kolla igenom anteckningarna sen. Ska väl kanske kolla lite på samhällen senare. Ser att klockan bara är 14 41!  Guid vad skönt då hinner jag slappa lite också denna sista dag på lovet.


filmtips nymber 23 såg den igår med Jim Carrey i huvudrollen som spelar en man som börjar läsa en bok och känner väldigt mycket igen sig i den och så händer det massa saker. Riktigt bara thriller jag brukar inte bli så rädd av skräckfilmer men den här skrämmde mig faktiskt! Psykologisk thriller och helt klart sevärd!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0