Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har

Mina ögonlock är tunga nu och jag sommnar snart. Men först måste jag laga mat, maila min ensamblelärare, hitta en bild på mexico till spanskan och kanske titta på reklamens inverkan på oss människor. Vill helst bara lägga mig och sova nu på direkten men det är ju vissa saker man måste göra. Eller så är det inte det pappa sa i bilen påväg hem idag "Det enda man måste här i livet är att välja och dö". Och jag vill inte direkt välja att dö.

snöat konstant i 4 dagar nu och mer lär det bli. Jag tycker det är mysigt, bara inte bussen krånglar eller att det är jättekallt. Ska ju tydligen på -13c i helgen, kul att stå och lussa ute då kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0