what have I done to fall so hard for you?

solen skiner ute! Nu är det väl inte så att man ska sitta inne och tråka då inte, nej jag ska gå ut och njuta lite. och passa på att ta vara på denna lediga dag för imorrn är det måndag igen och eng-redovisning på morronen men det ska jag inte tänka på nu. då blir jag bara nervös. kanske ska försöka tänka på ngt annat, eller inte tänka alls.se hur saker och ting blir om man inte tänker.

dagens låt Anna Ternheim- what have I done

dagens vill ha: eh nej det är för privat

appropå ingenting så drömde jag ngt konstigt inatt.jag vet inte vad det var men jag snurrade i drömmen så jag vaknade upp vid halv sju imorse av att jag mådde illa och var sjukt nära på att spy. jag hatar att spy det är det värsta som finns nästan! jaja jag låg iaf kvar i sängen och försökte tänka på ngt annat än hur illa jag mådde, efter ett tag somnade jag om igen. men jag mår fortfarande illa. detta är den andra ggn jag drömmer och sedan vaknar av att jag vill spy. hm undrar vad denna dröm ville säga mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0