Vi vet rätta drivet kommer ifrån hjärtat inte hjärnan

Väckarklockan ringde sju imorse och jag var precis påväg att gå upp när johanna skickade ett sms och sa att engelskan och svenskan var inställda. sovmorron till 10 40 då np i spanska börjar!!! jippi!!! dock kunde jag inte somna oom sen. jag låg kvar i sängen till 08 20 sen gick jag upp och tog en varm och lång dusch. skönt eftersom jag hade sovit så dåligt i natt. sen åt jag frukost och nu sitter jag här. ska så småningom dra till skolan. måste städa mitt skåp och ta reda på hur jag ska göra med so:n och svenskan.

dagens låt: vill ha dig i mörkret hos mig- style

dagens vill ha: ett par jeansshorts(fortfarande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0