Vänner är familjen vi själva väljer

ska skriva klart min kompletteringsuppgift i so:n nu. så kan jag lägga det bakom mig sedan ,släpp och gå vidare! jag lär mig. ska kolla upp lite vad popaganda är för ngt också. och kolla biljetter dit och höra med mina föräldrar om jag får åka. folk verkar vilja ha med mig och jag vet inte ens vad det är för ngt. typiskt mig att vara lättövertalad och säga ja till vad som helst.

nu till ngt annat. Håkan Hellström. En otroligt duktig artist måste jag säga. Han kanske inte har världens bästa sångröst, men vilken utstrålning och inlevelse! Hans texter är också så otroligt bra. Jag hatade honom på högstadiet. usch honom kan man ju inte lyssna på tyckte jag då men nu har jag verkligen ändrat uppfattning. Har hört att han ska vara riktigt bra live. VILL SE HONOM!!!!

dagens låt: håkan hellström jag går inte isär när jag går med dig( om den nu heter så)

dagens vill ha: hm mitt svarta nagellack och göra egen pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0