That a lady in need, is guilty indeed

ska börja plugga till engelskaprovet vi ska ha imorrn nu!!! snacka om att vara ute i sista minuten, men allt vi ska kunna ligger ju på fronter och jag har varit på landet hela helgen och inte haft tillgång till någon dator. får försöka göra det bästa av situationen, som alltid!! har iaf skrivit om den bästa sommaren ska skriva över det på datorn imorrn. och ha min första körlektion. shit jag kommer vara nervös!!!

jaha idag har jag ännu en gång fått bekräftat att saker och ting inte blir som man har tänkt sig och att man aldrig ska förvänta sig någonting. känner att jag längtar tills jag blir 18 och får bestämma över mitt egna liv och får vara hemma själv!!! fattar inte varför jag inte kan få det för mamma nu. jaja vi får väl se hur det blir på fredag. jag hade ju sett fram emot den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0