Taking the easy way out that's not for me

plugg plugg plugg. orkar inte mer nu. så jävla taskigt av lärarna att lägga så mkt prov och annat så när in på sommarlovet vem är taggad för skolan nu liksom? ska iaf ta tag i historian nu. sen får vi se vid klockan nio om jag har lärt mig ngt och kan kolla på grey's eller om jag måste fortsätta plugga. vill helst bara gå och lägga mig under täcket. jag är på dåligt humör också och det kan man se i inlägget här usch!!!fick ännu en gång bekräftat idag att jag gör rätt som slutar med oboe iaf!!

kanske borde man ta och leta fram en kikare. blev faktiskt lite inspererad att titta på fåglarna som väcker mig varje tidig morron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0