känslomässiga vrak ta tag i ditt liv!


Man kan beskriva dagen med ett enda ord. Onödig.
 

  • Historia imorse onödig lektion som vanligt kunde ha varit hemma.
  • estetisk verksamhet- går åt helvete för vår grupp och inte för att skryta men jag lyfter fan upp hela gruppen!!
  • lunch skulle ha pluggat men nej det blev att sitta i domkyrkoparken ist
  • prat om skvaller eller vad det nu var sjukt onödigt iaf!!! sluta med sådant!
  • matte var lite inne i mig själv då så det blev inte jättemkt gjort
  • gick hem sen och då kom lite (kanske) onödigt dåligt humör lite tårar och sånt
  • regnet öste ner och när jag äntligen kom hem såg jag ut som en jag vet inte vad ingen vacker syn iaf
  • började läsa i historiaboken och somnade
  • missade bussen till orkestern och valde att hoppa den idag
  • läste ut spanskaboken!
  • ska plugga mer nu










    De har släppt ännu ett band som kommer till popaganda-hot chip vet inte om jag vet vilka de är riktigt tändes inget i mitt huvud när jag såg namnet men jag kanske känner igen musiken om jag lyssnar på någon låt. ska göra det sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0