Kaffet hann kallna jag hinner inte nu!

hade tänkt att ta en plugghelg, är så sjukt stressad! vi har en debatt i so:n nästa vecka och ett historiaprov och jag ska även ha läst ut min spanskabok tills torsdag. ska ha konsert och extra övning iför den också och jag visste redan igår att jag skulle få en tuff vecka nästa vecka och därför passade det ju bra med en plugghelg. men nej för vet ni vad som hände i förmiddags? Jo de ringer från en kiosk i valla och undrar om jag fortfarande är intresserad av att jobba där i sommar. jag belv lycklig inget annat jobb på g ju så nu ska jag dit och jobba och kolla hur det funkar imorrn. mellan 11 och 15. Där försvann min pluggdag. just nu är jag inte pepp på något men jag ska vara tacksam om jag får jobbet efter provdan imorrn. och så får jag väl plugga på söndag. eller nu...nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0