Jag tror att du har fastnat mer för tvåsamhet som grej, än för mig, tyvärr

åh klockrent!


min b-day idag då! tänk att man har levt i 17 år. mkt har man varit med om och mer lär det väl bli. jag är nog nöjd med livet i helhet hittills, de senaste månaderna har ju varit lite omtumlande för att inte gå in på detaljer men sånt ska man ju också vara med om. jag tror inte livet skulle vara kul om det bara blev som man ville hela tiden. man lär sig ju av sina misstag förhoppningsvis. och man kommer närmare varann om man diskuterar och är lite inte överrens. och allt händer när man är 17 har ngn sagt till mig... vilket djupt inlägg

365 dagar kvar tills min 18-årsdag!!!! ska räkna ner redan nu:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sett dig i skolan, tycker du är väldigt söt :) kan du inte lägga upp fler bilder på dig själv?

2010-05-06 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0