Jag har fått tillräckligt med erfarenhet nu, tack!

Sitter på landet. eller i vårt sommarhus 6 km utanför Motala om jag ska vara mer exakt. Vädret här är tråkigt, igenmulet på himmlen och solen syns ingenstans. det regnade lite förut också. Finns inte så mkt att göra här men slökollar lite på tv( dock har vi bara 1 2 4 och 6:an) jag snyter mig stup i kvarten också men min röst har jag iaf fått tillbaka. Jag diskade förut också helt frivilligt bara för att ha ngt att göra! nu ska jag försöka hitta lite verbformer på spanska på nätet vi ska ju ha np på måndag och jag vet vet inte hur man bildar imperfekt eller preteritum. och jag tänker inte fråga ngn om hjälp. jag klarar mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0