If heaven and hell decide, that they both are satisfied

sitter och småklinkar lite på gitarren. mkt håkan hellström och lite belle & sabastian oxå. det regnar ute och jag har gått i shorts idag för förut var det fint väder ju!! väldigt växlande väder vi har måste jag säga.

debatt i so:n imorrn då, känns sådär jag ska plugga mkt sen så att jag kan argumenten och inte sitter där imorrn och inte säger något. jag ska visa att jag minsann också kan om jag bara vill. ska även läsa två kap i spanskaboken som snart är utläst och sedan börja med historian. slutspurten innan lovet nu!!!

dagens vill ha: ett långt slappt linne

dagens låt:  håkan för en lång lång tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0