I hold a record for being patient, with your kind of hesitation

sitter och ska snart gå och fixa lite mat. wok blir det iväll. jag är hyfsat hungrig faktiskt. det regnar ute. det har det gjort i tre dagar nu och det börjar alltid regna så fort man ska gå hem så man är blöt när man väl är hemma. typiskt det där. jag har shoppat lite idag. det var en ursäkt till att inte plugga haha jag hittar alltid en massa annat att göra när jag vet att jag egentligen borde plugga. ine bra det där!!! hur som helst så blev det en skjorta från gina i glada färger och en klänning från hm i svart vitt och grått i ränder. ska nog ha på mig klänningen imorrn om det är fint väder annars blir det skjortan. nej nu är det matlagning som står på schemat sedan plugga!!!

har börjat lyssna på the cardigans. riktigt bra måste jag säga. fina texter

"for what it's worth I love you and what is worse I really do."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0