I accidently fell apart in the dressingroom

Undrar om det är dags att trycka på paus. Det kanske är bäst så vi hinner stanna upp och tänka efter vad som är bäst och hur vi vill ha det i framtiden. Det går för fort nu tror jag, eller? Ja det gört det enligt mig. Jag är inte van vid sådant här. Om nu någon är det, man ska nog inte vänja sig vid sådant här. Om vi trycker på paus nu så är  jag rädd för att vi kanske aldrig trycker på play igen. och jag vill inte att det ska hända! Man kanske inte behöver trycka på paus utan ta det i slowmotion istället och ta en micropaus om det verkligen skulle behövas. Det värsta som skulle kunna hända är i alla fall om vi skulle råka komma åt stopknappen, eller ännu värre off knappen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0