Du sover sött i rosenrött

det doftar papaya i hela mitt rum! jag smörjde just in mig med papayahudkräm, har hört att brännan ska hålla sig längre om man smörjar in sig efter att man har solat. och det gjorde jag idag på hålet. mys!sandra var tillbaka från norge idag så allt var som vanligt hon var saknad:) nu funderar jag på om jag ska kolla lite på "kniven mot strupen" på tv 5 eller bara chilla framför datorn.hm... hoppas på att jag slipper må dåligt imorrn iaf har varit och tagit min andra tbe spruta idag och efter den första sprutan mådde jag dåligt och var ur. hoppas jag slipper det denna gång!!!fredag imorrn denna vecka har rusat iväg kanske glass i domkyrkoparken igen? det är ju där vi hänger nu mera haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0