Det kändes som att det spelade roll, att det var just hon som bara hade en hand

solljuset är sådär vackert orangevärmande. fåglarna kvittrar, de kvittrar med det där speciella sommar/sen kväll kvittret som är mer djupt än morronkvittret. Det gör att allt känns bra och att det känns som att sommarlovet redan är här och det är det snart!!! Ettan på folkunga gick i ultrarapid och mkt har hunnit hända på en så kort tid.

Belle & Sebastian blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på dem.

min blogg känns tråkig. eller det känns som om man vill skriva en massa som man inte kan för att folk klagar då. och de kan bli fel. så man skriver lite ytligt och sveper över det andra lite lätt. man vidrör det men man går aldrig ner på djupet.

nu spelas here comes the sun på min dator och jag minns mina skolavslutningar från högstadiet och sommarkänslan ökades precis lite

det känns som om det är mkt som ska hinnas med på kort tid debatt i so spanskaboken ska läsas prov i engelska och historia och naturkunskap

ska ta min första körlektion snart! 31 maj, kommer vara nervös då. längtar sjukt mkt till nästa år när man sitter där mad sitt körkort och kan resa vart man vill i sin egen bil. kanske köpenhamn eller har vi lagt ner det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0