Då hade också jag förvandlats till ett monster utan ord

Jag sitter och ler för mig själv. Min första körlektion gick bra, förvånansvärt bra måste jag säga. jag känner mig duktig och har fått en nypa självförtroende tror jag. Engelskaprovet gick som jag trodde, inte bra alltså. Vissa saker kunde jag andra inte alls geografi är inte min grej. Ska göra svenskan nu som ska vara inne imorrn och sen ska jag äta också.Får se om jag kollar något på tv ikväll känns som om det inte finns några superbra program nuförtiden, mer än Grey's anathomy såklart!! måste fundera på vad jag ska ha på mig på vårkonserten på onsdag!!


Jag ser dig med andra ögon nu
Jag kollar på dig på ytan men aldrig djupt ner
Jag har slutat tänka på om du någonsin tänker på mig
Jag är starkare nu än då och allt är bra
Jag var inte ute efter att leva med dig bara roa mig
och det var en gång och en gång för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0