I'm not ready to make nice,not ready to back down

jaha jag trodde att detta skulle bli en bra dag när jag gick upp i morse och kände mig utvilad för försts gången på länge, men så bra blev den inte. kom till skolan och kände mig bakis, fast jag inte hade druckit på typ en vecka minst. hade iaf ingen lust att vara i skolan. fick tillbaka mitt test np i engelska och som jag väntade mig så hade det inte gått så bra. det var en uppgift som jag hade dåligt på och det drog ner hela provet fick iaf mvg- på muntliga eng np:D

hade långt hål då vi övade på ensamblelåtarna och det gick väl sådär, sen kör och vi började sjunga en ny rolig och svängig låt så det var bra. sen skulle jag ha tränat men åkte istället till ikea och kollade på en hörnsofa och tog hem ett tapetprov till mitt nya rum. mamma och hennes sambo flyttade nämligen idag:D

Nu BORDE jag verkligen plugga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0