I know a place that we can go to, a place where none knows you they won't know who we are

  • ÅH jag är på toppenhumör!!!!!!!!!:) jag trodde inte att den här dagen skulle bli SÅHÄR BRA! vi hade matteprov i aulan och det gick bra, eller det kändes helt okej efteråt. sen hade vi musik sen spelade vi tp på hålet och sista lektionen blev inställd så jag slutade vid 14 20:) jippi!!! och solen skiner och det är riktigt varmt ute! men det bästa var nog ändå när jag loggade in på facebook och hade fått en evenemangsinbjudande till någon gymnasiefest nästa fredag! gud sånt gör en ju inte ledsen direkt:)

    måste göra en fem positiva grejer med idag lista
  • det gick bra på provet
  • vi fick sluta tidigare än vi skulle
  • solen skiner
  • vi har sovmorron till 11 30 imorrn
  • FEST NÄSTA FREDAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0