forever young I wanna be forever young

jaha då är bussjävlarna inställda IGEN då!!!!!!!!! jag fattar inte att detta händer jag menar vi har ju varit med om vinter förut här i Sverige så de borde ju har rustat bussar och dylikt så att de klarar av vårat vinterväder.
jag stog vid tinnerbäcksbadet vid fem idag efter att ha tränat. skulle ta bussen hem och ser på den här tidtavlan att det är 11 min kvar tills bussen ska komma, jag reagerade lite på att det ens var uppskrivet när det var så många min kvar. hörde två st stå och prata och säga att all trafik var inställd så det var bara att börja gå hem. blev som tur var hämtad av pappa vid berga så jag slapp gå hela vägen men ändå!! får se om jag tar mig till skolan imorrn;)


så färdigklagat:D ska ta tag i pluggandet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0