Du var aldrig rädd för de som kallat mig "en skada redan skedd"

det var väldigt onödigt att gå upp i morse. jag kunde lika gärna ha legat kvar i sängen med det varma täcket tätt intill mig. nu gjorde jag ju inte det. jag gick upp och tog mig till skolan. hade historia och mentorstid sen var estetiska verksamheten inställd så jag slutade klockan tio:D skulle prata med syv om mitt iv valsproblem men hon var såklart inte där! var är folk när man behöver dem egentligen?! kom hem åt nudlar och såg att regnet vräker ner utanför fönstret och sen kollade jag min mail och såg att syv hade svarat och tydligen så ska inte trafikantutbildningen vara nästa läsår och mitt reservval servering A som jag så hemskt gärna ville gå är full!!!!!!jaha vad ska jag nu gå då???!!! ååh hatar iv valen. och allting bara krånglar just nu...suck prov imorrn oxå.

Kommentarer
Postat av: Micke

Lider med dig

2010-03-23 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0