Bakfulla Borgmästaren Bakar Blåbärsmuffins

Det är ju fredag imorrn!!! jisses vad denna vecka har gått fort! inte mig emot direkt;) men vårt schema har nog aldrig varit så slappt denna vecka, undrar hur många lektioner som jag inte haft denna vecka pga att de blivit inställda- räknar och kommer fram till 7 st lektioner! shit

Jag har kommit på en grej idag.(eller idag och idag) Jag slösar bort min tid på att klaga. Jag sitter alltid och säger att jag har så ont om tid och så mkt att göra och att jag har svårt att hinna med allt. ändå sitter jag och klagar bort mestadels av tiden. som nu tex när jag klagar på mig själv för att jag klagar! herregud alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0